jag vill va sjuk med dig

..är en bra låt, som man kan lyssna på här. Gör det.

Själv är jag mest sjuk med mig själv och alla mina personligheter. Min mage känns uppochnervänd även när jag inte står på händerna, jag kan inte andas normalt och är väl inte helt mentalt frisk heller. Var lite knäpp nyss och gick ut lite. Det var typ 74 minusgrader och snö. Fick öroninflammation och gick in igen. Fast jag har rätt kul ändå för jag äter mig hög på jordgubbar.

På tal om mentalt ofrisk, bara för att jag inte har ett lösenord på bloggen så betyder det inte att jag har slutat vara paranoid OCH det är läskigt många som läser min blogg ser jag. Så; hej, vilka är ni? Jag tycker ni kan lämna ett litet spår i form av ett namn (måste inte vara ert eget men det vore roligt) och en liten hälsning, det kan jag väl vara värd? Och kommer ni inte på någon bra hälsning så kan ni bara skriva ett ord som ni tycker är bra. Inte alls ansträngande, jag lovar.

..och nu tänker ni typ "äh, jag behöver inte göra det, det är säkert någon annan som skriver nåt så hon blir nog nöjd", men näh just DU ska kommentera! Annars kommer jag hemsöka dig och din familj sen när jag har blivit ett spöke. Och jag planerar att bli ett elakt spöke. Osv.

Nu ska jag fortsätta att vara sjukt sjuk och vänta på kommentarer från er + fundera ut ett jättehemligt lösenord jag ska skaffa om ni inte kommenterar. Jag kan väldigt svåra och väldigt långa ord, så att ni vet.

Här får ni ett litet smakprov på ungefär hur svårt det kommer vara:



(Oops, kom på att jag lät helt otrevlig mot er och att jag inte verkar uppskatta att ni läser, men det är klart jag gör! Ni är ju anledningen att jag över huvud taget klarar av att gå upp på morgonen och att jag överlever vardagen. Okej, inte helt sant eftersom att jag inte vet riktigt vilka ni är, men puss på er iaf!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hittade hit via Hanna häromdagen och har väntat på att kommentera tills jag kommit på något bra att kommentera (hej bra ursäkt eller vaddå?! men så var det faktiskt). Men HEJHEJ iaf :)

2011-02-11 @ 23:33:37
URL: http://elinlinnea.wordpress.com/
Postat av: Chäss

:)

2011-02-12 @ 11:00:51
Postat av: Chäss

Orkade inte kommentera egentligen, men vill ju inte att du ska hemsöka mig, nääe.

2011-02-12 @ 11:01:52
Postat av: syster

HÄÄÄÄJ! jag kommenterar WOW. men alltså du, du är bäst. bara så du vet! och blogga alltid för den är fettigt kul att läsa. PUSS

2011-02-13 @ 11:36:47
Postat av: Hej, det är bara jag!

Din gamla mamma läser ibland...med ett stort leende på läpparna. Din humor är bäst!

2011-02-13 @ 15:17:11
Postat av: Sofie

Mm, jag vet inte varför, men ibland läser jag också din blogg... Tvångsbeteende eller nåt ;)



Btw, jag tycker att lingon är ett bra ord... Fast gardin är ganska fult om man tänker efter.. :)

2011-02-13 @ 22:49:05
Postat av: Maria

Jag tycker du ska lyssna på iko iko. fast inte vilken iko iko som helst. utan den här http://open.spotify.com/track/3zTJqbViA39fGBiyxkinBt. för den tycker jag om.



PS. Vet du vad jag tänkte på? Växjö borde vara ganska nöjt nu ändå, för du är i söder och jag i norr, så då jämnar det ut sig så vi båda är i växjö. DS

2011-02-15 @ 18:39:55
URL: http://mariatranvik.bloggo.nu
Postat av: madde

Jag älskar låten

2011-02-15 @ 19:00:54
URL: http://madeleinan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

jättefin blogg,

allt bra? (:

Kram.

2011-02-15 @ 19:12:33
URL: http://raspberrykisses.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-15 @ 19:19:10
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0