hej, jag är en rubrik.

Tur att det snart är juni, för då ska jag och världens bästa syster hit:



Kreta alltså, men det ser man ju. All Inclusive, åh vad tjocka och bruna vi ska bli!


Annars mår jag nog bra. Kliar lite i näsan bara. Och om jag känner efter riktigt mycket så är jag nog lite kissnödig också, men har en toalett 3.5 meter bort så det är ju inga jätteproblem egentligen. Vad bra jag har det ändå. Labbade idag förresten, och igår. Och imorgon och på fredag. Eller, har inte labbat då. Ska labba då. Och jag är lite bra för jag har inte ens andats in någon dimetyleter än, så har inte blivit gul i hela mitt andningssystem. Skönt. Har nämligen testat det en gång och kom fram till att man blir yr, får ont i huvudet och blir opepp på de 4 timmarna som är kvar av labbandet. Men ah det var helt totalt kul idag för vi mest dansade och sjöng och gav en buffert ett bra pH-värde. Allt borde ha det pH-värdet, vilken fin värld det skulle ha varit då. Fast kanske lite för neutral värld. Kanske tråkigt. Okej, alla får ha vilka pH-värden de vill och nu ska jag nog sluta fundera på pH-värden.

Men titta liksom, blir helt tårögd. Hatar när man har tår i ögonen förresten, speciellt när det inte är ens egna tår.





Nä nu ska jag ut i naturen och andas och krama träd och såntdär, det behöver man ibland. ÅH förresten, jag vill bygga en koja i en skog. Vem vill vara med? Det kan vara vår hemliga koja som ingen vet om, ingen förutom alla mina bloggläsare dvs en väldigt offentlig koja. Hör av er om ni vill delta i byggandet eller om ni har några bra pinnar att bidra med åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0