minnen av aprilhimlen

April är en typiskt bra månad att se Håkan Hellström, tänkte jag och Amanda. Speciellt 9:e april, gärna på Mejeriet. Så vi gick och köpte lite glass och en chokladkanin och ställde oss i kön. Några timmar senare började spelningen, och den var perfekt. Liten mysig lokal så det blev väldigt intimt och svettigt och allmänt mysigt. Håkan var lika energisk som vanligt och jag lyckades skaka hand med honom! Jag är nog världsmästare i handskakning med sjukt bra människor känner jag, hejaheja! Hade tjuvtittat lite på låtlistan som varit de tidigare spelningarna men det var tydligen en helt ny låtlista denna kväll, inte mig emot. Mycket gammalt, typ Förhoppningar och regnbågar, Uppsnärjd i det blå, Det är så jag säger det, Dom kommer kliva på dig igen, Minnen av aprilhimlen(!), sånt han inte brukar spela liksom. UNDERBART.

Och som vanligt på Håkan-konserter så var det inte många sekunder man stod stilla vilket innebär att det var inte många bilder som blir särskilt bra, fast vid närmare eftertanke så är ju alla bilder som föreställer Håkan Hellström väldigt väldigt bra, såhär kommer några:


Söta Amanda!









Tack och hej, ses i juli. Och augusti. Och i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0