múm

När man är ute och vandrar i lilla Lund kan man hitta den totalmysiga musikaffären Repeat Records, det gjorde jag en gång. Där finns både nya och begagnade CDs, vinyler och planscher och sånt bra ni vet. Så där brukar jag hänga. Och en gång hittade jag en riktigt bra skiva till ett riktigt bra pris och den skivan är så bra att jag döpte bloggen efter den.





Annars jobbar jag mest. Det är roligt, faktiskt. Fick börja bygga mina favoritbatteriladdare idag, 300-wattare. De är bra för först får man måla lite på lådor sen får man löda på saker på kretskort som man monterar i lådorna och sen får man prova dem helt själv och medan de provas får man bygga saker av lödtenn och åka över rosa bubbelplast med stolen så att det låter jättemycket. Fast nu jobbar jag bara två dagar till sen har jag 5 veckors semester OHYEAHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0