vad dyrt det är med solkräm

idag har jag:
- vaknat i min lillebrors rum 13 timmar efter att jag somnade, jag var nog lite trött kanske?
- ätit glutenfri cheesecake till frukost.
- slagit gå-rekord; 2,5 mil i solen. Mys. Sjukaste blåsorna på fötterna, omys,
- insett att det är dyrt med solkräm.
- lekt Supersize Me och ätit Mc Donaldsmat i bilen. Fast drack vatten till så det blev ju okej.
- börjat packa inför Kretaresan! (FY FAN VAD BRA DET KOMMER BLI JAG DÖR)
- blivit lite rädd när jag kom på att jag tog studenten för exakt tre år sedan, vad hände med de tre åren liksom? Eller okej ganska mycket egentligen, ett års jobb, flytt till Lund, två jävligt bra år i Lund och lite plugg ibland också. But still!
- bloggat.



Förresten, om ni undrar hur jag blir när jag druckit vin så kommer svaret här:


Kommentarer
Postat av: syster

ALLTSÅ DET KOMMER BLI SÅ SJUKT BRA ATT JAG NÄSTAN KISSAR PÅ MIG NÄR JAG TÄNKER PÅ DET. åh vi ska ta massa sånadär crazy vinbilder där med vah! typ med min kamera som jag fick fast då får man dricka vin undervattnet osv fast det kanske inte alltid är så himla jättegott. men vi kan testa! WII

2011-06-13 @ 10:25:52
Postat av: Anonym

ALLTSÅ DET KOMMER BLI SÅ SJUKT BRA ATT JAG NÄSTAN KISSAR PÅ MIG NÄR JAG TÄNKER PÅ DET. åh och så kan vi ta sånna crazy vinbilder där med och så kan vi använda min supercoola kamera som jag fickde av dig. fast då får man dricka vin under vatten och det kankse inte alltid är så himla jättegott. men vi kan testa! wiiiiiiiiih

2011-06-13 @ 10:28:10
Postat av: Father

Tack för världens bästa blog

2011-06-14 @ 15:11:27
Postat av: Maria

Men du det kommer bli så himla bra på kreta ! Jag är så hila avundsjuk för jag vill med vara med och leka i poolen och havet och överallt. Vi får leka på öland sen i sommar ! Då spelar vi in en musikvideo :D

2011-06-15 @ 13:36:47
URL: http://mariatranvik.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0