en tiger som skäms, jag vet hur det känns

Vad glad när man blir när man kommer hem från skolan och hittar ett paket från sin minikusin Wilma, och vad ännu gladare man blir när man öppnar det och hittar en kopia av Vapen & Ammunition-tigern! Den trivs bra i min hylla med min Barbafamilj. Fast Barbastark ser ut att vara påväg att överfalla tigern, men Barbastark är bara på lite bushumör.



Annars då? Jotack, bra. Förbannat trött, men glad. Det regnar ute. Det är mysigt. Nu ska jag sätta mig i min fönsterkarm och läsa en bra bok (som inte handlar om något jag måste lära mig) och lyssna på regnet, och så ska jag tänka på hur nära det är till lördag.

Kommentarer
Postat av: Chäss

Åh. fint! söt lillkusin!

2011-03-17 @ 20:44:08
Postat av: Maria

Åh vad fint. jag vill med ha en barbafamilj. Fast det räcker med att du har en, för då kan jag låtsas att den är halvmin. annars då? jotack, bra. Förbannat glad, men trött. Ska råplugga bergarter, fossiler och mineraler nu i en vecka eller så, sen ska jag kunna dom jävlarna. Visste du tillexempel vad bläckfisk heter på latin? Mollusca Cephalopoda Coloidea. Och sen nåt mer, beroende på vilken speciell sort. Men vi behöver bara kunna början, det tycker jag är bra. Vad tycker du är bra?

2011-03-19 @ 18:30:35
URL: http://mariatranvik.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0