hejhej ATP-brist

..och där var en Miljökemi-tenta avklarad. Har pluggat 08-21 lördag, söndag och igår förutom lite små avbrott för att äta och spela gitarr och ut och springa och äta lite till och koka lite(r) kaffe och titta på Vänner och sova lite. Med betoning på lite, jag verkar nämligen ha en ny vana att vakna kl 4 och inte kunna somna om, idag också. Perfekt tentauppladdning liksom.. Men iaf, det är nu ni ska applådera och säga att jag är duktig som pluggar så hårt och försöka intala mig att det är värt det.

Det känns som att mitt intensiva pluggande gav resultat iaf, det var bara några frågor jag var lite osäker på. Varav en på 10 av totalt 60 poäng iofs, den var dum. Men om universum samarbetar med mig idag så kanske det blev en femma. Eller fyra. Eller trea. Eller underkänt för det kanske gick åt helvete egentligen, bara jag som var för slutkörd för att inse det själv? Eller så bara slutar jag fundera på det.

Nu ska jag städa och göra min lägenhet allmänt plugga-konstant-i-två-dygn-till-mysig, äta upp tentamaten och dricka upp tentakaffet som blev över och sen begrava mig i ettusentjugosexsidiga Biochemistry-bok. Hejdå omvärlden, igen.

(åh vad jag vill ha torsdag eftermiddag för åh vad jag ska hemhemhem då, såjävlaunderbart.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Applåder!! Och vad duktig du var som pluggade så hårt! (Man skulle ju kunna hoppas att det smittar av sej till mej så småningom...)



Förresten så har det varit torsdag eftermiddag nu och du är hemhemhemma och har det jävla underbart säkert. Grattis lixom!

2011-03-11 @ 23:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0