kaizers kaizers kaizers

En helg i mars åkte jag och min fina vän Agnes till Göteborg och hade det helt underbart hela tiden. Speciellt på lördagkvällen för då såg vi Kaizers Orchestra och fy fan vad bra det var. Bernhoft var support och han var sjukt skicklig (se förrförra blogginlägget vetja) och sen kom Janove med vänner. Spelningen började fint för den började med att han skakade hand med mig. Och bara med en till så det var liksom inte så att han skakade hand med hela publiken så ah vi blev bra kompisar direkt. Den slutade rätt fint också för då high fiveade vi! Fast glömde ta med honom hem sen, typiskt.

Men det var den bästa spelningen jag varit på någonsin, och svettigaste. Helt galet! Fast syrebristen var lite jobbig men det var ändå okej för pga den spelades Die Polizei istället för två andra inte lika awesome låtar och då blev Stajn glad och det såg ut såhär:






Agnes var snygg!



Jag var glad!



Jarle Bernhoft



Vackert.













Hej, gift dig med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0