Titta, hon bloggar!

Det trodde ni inte när ni vaknade i morse. Att det skulle finnas nytt material här på bloggen. Det trodde inte jag heller. Får se hur länge det här håller nu då? Det är ju så himla problematiskt, antingen skriver jag tråkigt och innehållslöst typ hejdettaharjaggjortidag utan särskilt mycket känslor eller så har jag lösen på bloggen och skriver mer intressant med mer känslor. Jag har ganska många kilo känslor som vill ut faktiskt. Fast sen är det ju ganska tråkigt att ha en låst blogg, man vill ju synas lite och få lite respons. Men då vet man inte vilka som läser. Så då blir man paranoid och slutar blogga. Moment 22, känner jag.

Hur ska jag göra?!?

Såhär ser jag ut när jag leker Marit Bergman förresten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0