mustaschmysch

Igår hade Amanda korridorsfest, med mustaschtema. Det såg ut ungefär såhär:




Mustascher och Mojito! Fint fint fint.






Jag trivdes sjukt bra i min mustasch. Hade odlat ca 3,5 dagar ungefär, skickligt eller hur?






Manligt.





Mer manligt. Haha, vi borde alltid se ut såhär!




Jag trivdes, som sagt!




Mustasch-kärlek när den är som vackrast.


Nu ska jag ut på lite äventyr; kvalitetsshopping på ÖoB med Linnéa & Idol-stalking på Nova (Jay och Minna är tydligen där. JAY! Vad glad man blir ju.).

Sen lite plugg (öppna en bok iaf, det är ju faktiskt lördag).
Sen träna.
Sen har jag varit så bra så då förtjänar jag melodifestivalfest och dans på sydskånska tills klockan är 5 på morgonen och alla har feber i öronen.

puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du passar i mustasch ! Borde ha det varje dag minst. Men det där med melodifestivalsförfest vet jag inte om jag kan godkänna, är inte det lite... b? eller c eller d tillochmed?

2011-02-08 @ 18:57:06
URL: http://mariatranvik.bloggo.nu
Postat av: Sofie

Assnygga mustascher!! Men vart är Amandas?? Inte okej...



Och Maria, Melodifestivalen-förfesten var grym!! Du är säkert bara ledsen för att inte du kunde vara med... Förståligt ;)

2011-02-08 @ 22:17:54
Postat av: stajn

jag ska ha mustasch varje dag minst! funderar på tre gånger om dagen ungefär.



och ja, melodifestivalförfesten var riktigt riktigt bra. om man spelade ett riktigt riktigt bra melodifestivalförfestspel och det gjorde man. förfesten var det bästa på hela kvällen faktiskt, och då minns jag ändå hela 4-5 sekunder av resten av natten!

2011-02-08 @ 22:46:54
URL: http://finallywearenoone.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha jag tänkte precis skriva detsamma; du passar i mustasch!! (jobbigt att stava) pinsamt att du också följer melodifestivalen, jag kan inte sluta. det är som en skada sen födseln!

2011-02-09 @ 19:35:05
URL: http://entillhimmel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0